Raport o potrzebach edukacyjnych młodych ludzi w zakresie przedsiębiorczości w branżach kultury i kreatywnych Jakie są potrzeby edukacyjne młodych ludzi żyjących w kreatywności i kulturze
CZAS TRWANIA:
GRUPA ODBIORCÓW:
Chwalimy się!
Jakie są potrzeby edukacyjne młodych ludzi, którzy chcą łączyć kreatywność i kulturę ze swoją ścieżką życiową- taki był temat ankiety przeprowadzonej na Słowacji, Czechach i Polsce.
Na podstawie wyników ankiet powstał raport, którym chcemy się z Wami podzielić tutaj!!!
W raporcie opisano kompetencje, jakie muszą nabyć pracownicy młodzieżowi, aby dobrze przekazać młodym ludziom swoją wiedzę i umiejętności Na podstawie wyników tego raportu zostanie stworzona metodologia kształcenia pracowników młodzieży w biznesie w sektorach kultury i kreatywności.
Pierwsza część metodologii będzie poświęcona rozwojowi osobistemu młodzieży i będzie skupiała się na takich tematach jak rodzaje osobowości, komunikacja, relacje międzyludzkie, kreatywność osobista, motywacja, różnorodność zdolność, zmiana pracy, oryginalność, tworzenie sieci i odwaga do podejmowania ryzyka.
Druga część metodologii poświęcona będzie tematyce biznesowej. Tematy jak profesjonalny biznes, podstawowe prawodawstwo dotyczące sprzedaży, analiza rynku, testowanie usług, narzędzia informatyczne, jak być w czarnych liczbach, dodatkowe środki finansowe, networking biznesowy,
Organizacje partnerskie, które pracowały nad Raportem: Młodzieżowa Rada Regionu Żylinskiego, Centrum Wspierania Biznesu i Zatrudnienia, Oravskie Centrum Kultury w Dolnym Kubínie, Oravské kultúrne stredisko v Dolnom Kubíne Žilinský samosprávny kraj, PaĽKO – Združenie priateľov ľudovej kultúry Oravy.
#familyrmžk #youthwork #pracasmladezou #zilinskykraj #mladez #kultura #erasmusplus